Jag fick en idé, och nu undrar jag vad ni tycker om den. Den är lite på alkoholtemat som Korven nämnde i senaste casten!
Konceptet är enkelt. Vi kör något roligt spel, gärna något som många redan har t.ex. Halo 3 (går även att skaffa för en mycket billig peng). Sedan köper alla cirka 4 öl, som vi innan enas om. Detta blir roligast om vi tar några som så få som möjligt har testat. Sen kör vi i ett party och dricker dem en efter en och betygsätter dem från 1-5. Kan tänka mig att det blir mycket trevligt att ta några kalla i trevligt sällskap!
Om man gör detta några gånger så kan vi ju bygga upp som en liten klatch-databas med ölen vi gillar

Detta är bara en idé, och det vore kul och se om det finns något intresse. Givetvis kan man vara med även om man inte vill dricka, ingen behöver känna sig exkluderad!
Ett förslag är att vi tar det en tid så att även de som senare ska ut och slira på stan kan vara med, exempelvis 19-21. Skriv en rad om ni är intresserade, så drar vi ihop något i några timmar någon helg!