Välkommen, Besökare
Login With Facebook

Korvcast ep 13
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Korvcast ep 13

Korvcast ep 13 02 maj 2012 22:20 #1

• JohanK
  • Webbadministratör

Efter lite teknikstrul har Korvcast episod 13 blivit frisläppt från fångenskap i min dator till den friheten som internet representerar. Jag pratar bl.a. om djurformade vattenpistoler, äckel-Breivik, maya-ormen, mina erfarenheter från kattutställningen, alkoholunderbyggda visdomsord samt det efterlängtade "Batmantäcket". Har du något du vill tillägga eller förslag på hur podden kan bli bättre? In på Klatch.se och skriv en rad!

Direktlänk >>

Läs mer
// JohanK - Klatch me!

Re: Korvcast ep 13 04 maj 2012 06:23 #2

• Klas-Robin
  • Fresh Boarder
  • More than meets the eye
Fan vad härligt.

Drog ner och lyssnade igår kväll när jag skulle sova så jag missade lite på slutet.
Håller med om att människonamn på katter kan vara askul. En polare hade döpt sin katt
till Stein Frans Von Schnabel men kallade den bara för Frasse, Frasse är ju riktigt bra på en katt! Däremot skulle iallafall jag garanterat döpa min eventuella katt till världens
bästa kattnamn: Revbens-scheriffen

Re: Korvcast ep 13 04 maj 2012 18:37 #3

• Grip79
  • Fresh Boarder
Kul att höra dig igen Korven. Synd att du inte intervjuade de där jehovas. Skulle vara kul att höra dig diskutera deras filosofi. Kanske en annan gång då!

Fastnade för det där med kattnamn. Vår ena katt heter Lennart och jag tycker verkligen att han ser ut som en Lennart så det föll sig naturligt för mig. Den andra katten hette Ville från början men det har blivit Willys av någon anledning. Känns liksom bättre så

Re: Korvcast ep 13 05 maj 2012 00:54 #4

• Mckorv
  • Moderator
Hahaha, roligt att ni fastnade på katt-grejen. Där kände jag att jag var ute på djupt vatten men tydligen inte.

Grip: Snälla säg att det är Lennart du har på bilden, då förstår jag dig faktiskt lite.
Ska vi klatcha?

Re: Korvcast ep 13 05 maj 2012 12:05 #5

• Grip79
  • Fresh Boarder
Haha, måste tyvärr göra dig besviken... Det är Willys. Jag får ta och byta bild så du får se en äkta Lennart!

Korvcast ep 13 10 jul 2012 14:27 #6

• Zaso
  • Expert Boarder
Hittade denna kudden och kom såklart att tänka på korvcast:) likecool.com/HoodiePillow--Other--Gear.html
One does not love breathing

Re: Korvcast ep 13 11 jul 2012 10:21 #7

• Mckorv
  • Moderator
Tack Z! Den där är faktiskt lite lockande, okay att man bara kan lägga en tröja över skallen men vore jag en rik man...
Ska vi klatcha?

Re: Korvcast ep 13 11 jul 2012 13:07 #8

• Zaso
  • Expert Boarder
Bara att forsätta att göra fler korvcast avsnitt och hoppas att någon rik gammal man/kvinna med stort behov att ge bort lite pengar hittar hit, då får du ta och köpa dig en kudde för 150kr
One does not love breathing
Senast ändrad: 11 jul 2012 13:08 av Zaso.
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.32 sekunder